Hoe werkt de beoordeling op Woninglabel.nl?
Jouw beoordeling als energieprestatie adviseur (EP Adviseur) wordt door jouw klanten bepaald. Nadat je het energielabel hebt geleverd stuurt Woninglabel.nl de klant een korte vragenlijst. De klant beoordeelt jou op basis van professionaliteit, vriendelijkheid en het nakomen van de gemaakte afspraken. De prijs is vooraf al bekend, dus daar kan de klant niet op beoordelen. De levertijd wordt op basis van de periode tussen de aanvraag en de oplevering berekend.
De klantervaringen die je als energielabel-adviseur op Woninglabel.nl ontvangt worden verzameld onder jouw profiel. Zo kunnen toekomstige klanten die geïnteresseerd zijn in jouw adviesbureau de vorige klantervaringen inzien. Het spreekt voor zich dat de klant vervolgens meer geneigd is om met een energielabel-adviseur in zee te gaan die al een handvol positieve reviews op zijn account heeft verzameld.
Wil een klant een review achterlaten die specifiek gerelateerd is aan zijn ervaring met Woninglabel.nl en niet zijn ervaring met jou als energielabel-adviseur? Dan is hier de gelegenheid voor op ons Google Business account. Zo blijven de klantervaringen met Woninglabel.nl en met jou als energielabel-adviseur netjes van elkaar gescheiden en ontvang jij alleen reviews die aan jouw dienstverlening gerelateerd zijn. Op die manier staat jouw profiel hopelijk snel vol met positieve klantervaringen die op hun beurt weer nieuwe aanvragen voor jou genereren!
Start jouw vergelijking
Van gecertificeerde adviseurs op prijs, levertijd en beoordeling.